🎥 Παρακάμερα ΑΠΟΕΛ 2-0 Ακρίτας (Α' Φάση-20η Αγωνιστική)
Ήταν ένα δύσκολο παιγνίδι για μας δήλωσε στο τέλος του αγώνα ο Σούσιτς
Δύσκολο πνευματικά και σωματικά
Όλοι περιμένουν να κερδίσουμε και να πάρουμε τους 3 βαθμούς
Κάναμε τη δουλειά μας, πήραμε τους τρεις βαθμούς και τώρα... η ΑΕΚ.
Copyright © 2013 APOELGROUP.COM
Post A Comment
No comments :