Τα πρώτα του Χριστούγεννα με τον υιό του, γιορτάζει ο Αρχηγός του ΑΠΟΕΛ, Τόμας Ντε Βινσέντι και μέσα από το ίνσταγκραμ, έστειλε τις ευχές του για τις γιορτές των Χριστουγέννων.
«Καλά Χριστούγεννα».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη tomás de vincenti (@tomasdevi)
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη tomás de vincenti (@tomasdevi)
Copyright © 2013 APOELGROUP.COM
Post A Comment
No comments :