Ο ΑΠΟΕΛ αποχαιρετά τον Algassime Bah
Η μεταγραφική δραστηριότητα στον ΑΠΟΕΛ συνεχίζεται, αυτή τη φορά με αποχώρηση από το ρόστερ. Οι «γαλαζοκίτρινοι» ανακοίνωσαν την επίτευξη συμφωνίας με τη Dinamo Tbilisi για τη μεταγραφή του Algassime Bah, ο οποίος αποχωρεί από τον σύλλογο από την 1η Ιουλίου, με τη διοίκηση να τον ευχαριστεί για την προσφορά του και να του εύχεται κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
Ο ΑΠΟΕΛ ανακοινώνει ότι έχει επιτευχθεί συμφωνία με την Dinamo Tbilisi για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή Algassime Bah, με ισχύ από την 01/07.
Ο σύλλογος ευχαριστεί τον Algassime για την παρουσία, την προσπάθεια και την προσφορά του κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής του διαδρομής, με προσωπικές και επαγγελματικές επιτυχίες.



Post A Comment
No comments :